نکات طلایی برای رسیدن به آرامش روحی

نکات طلایی برای رسیدن به آرامش روحی

 

 

 

وقتی می بینید راهی راکه درپیش گرفته ایدبامسیرزندگانی

.شماسازگاری ندارد هراسی ازکنارگذاشتن آن نداشته باشید

من ضعف هایم رابه خدمت توانایی هایم می گیرم ازشکست

هایم پلی برای پیروزی های بعدی می سازم ومی دانم

.هرشکستی بذری ازموفقیت برابر یابزرگترازخودش دردل دارد

هنگامی که دیگران مرابه عنوان یک فردآگاه وخبره می دانند

.به خوبی آگاهی دارم که هنوزهیچ نمی دانم

همیشه دربرابرافرادی که میتوانندبه من بهره برسانند

وافرادی که نتوانند برایم بهره ای داشته باشند رفتارم

یکسان است وخدای ناکرده دربرابر قدرتمندان تملق

.نکرده وضعیفان راتحقیرنمی کنم

من مسائل بزرگ راانتخاب می کنم وآنهارابه ا

جزای کوچکتر تجزیه می کنم تاحل آنهاآسان شودو

هیچگاه مسائل کوچک راآنچنان به هم نمی آمیزم که

.دیگرقابل حس شدن نباشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد