اهنگ

هی بایک تن اتن کی میشود 


 این وطن بی ما وطن کی میشود 

                                       

                                        گر نباشد از تو هم این سرزمین 


                                        خانه ابادمن کی میشود
 بیش ازین دیگرمرامزن 


 میزنی بزن سخن بزن 

       
                                         یک کلیدخانه پیش تو 


                                           یک کلیدخانه پیش من 

 

 صدای عشق میرسد برای تو برای من 


 خدا یکیست جان من خدای تو خدای من 


                                            سرودسبزهمدلی 


                                            صدای عشق می زند 


 که تا گلوی تو شوم که تا شوی صدای من 


 شگوفه باد یاسمن خجسته باد این وطن
 

                                         ترانه های نسترن یکی بتو یکی بمن 


                                بیش ازین دیگرمرامزن میزنی بزن سخن بزن 


 یک کنار باغ نسترن یک کنارباغ یاسمن 


 یک کلیدخانه پیش تو  یک کلیدخانه پیش من 

 .................................................................................................... 

اهنگی از استاد فرهاد دریا  

 

اهنگ را دانلود کنید                                             

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد