MP3 files for QuranReciter - Sura 89 to 114

You can download 26 recited quran surahs 

                

 

 

 

             download

ادامه مطلب ...

McAfee VirusScan Enterprise 8.7i + Patch 2

این آنتی ویروس گران قیمت و وقدرتمند کامپیوتر را در برابر سطح وسیعی از تهدیدات شامل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، کدها و برنامه های مخرب و ... محافظت می کند به طوری که دیگر هیچ نیازی به نصب نرم افزار های جداگانه بر روی ایستگاههای کاری و سرویس دهنده ها (Server) نیست.آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise همچنین می تواند ویروس های مقیم در حافظه را در همانجا شناسایی کرده و از حافظه پاک نماید. این ویژگی برای مقابله با ویروس هایی مانند SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه مقیم می شوند مناسب است. بعلاوه این آنتی ویروس قادر است محتوای پیام های الکترونیکی و همچنین فایل های پیوست را کنترل کند. 

ادامه مطلب ...

Kaspersky Internet Security 2010 9.0.0.736

قویترین آنتی ویروس و فایروال به نظر بسیاری از کارشناسان امنیتی دنیا، آنتی ویروس کاسپرسکای می باشد اما به دلیل بلاک شدن سریع سریال ها و سختی بروز رسانی استفاده از این آنتی ویروس به کاربران معمولی توصیه نمی شود
 

ادامه مطلب ...

Autorun Virus Remover 2.3 Build 1022

از بین بردن ویروس Autorun و اثرات آن

می دانید که سری ویروسهای Autorun که فایلهایی را در ریشه درایوها به صورت سیستم و پنهان قرار می دهند و معمولا از طریق حافظه های فلش پخش می شوند مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کرده اند.

آنتی ویروسها هم در شناسایی و از بین بردن کامل این ویروسها ناتوان هستند. بدتر از همه اثراتی است که این ویروسها در ویندوز بر جای می گذارند که به راحتی قابل باز گردانی نیست. 

 

 

دانلود در ادامه مطلب 

ادامه مطلب ...